2016. március 24.

Tippek a kezdéshez egy sikeres nap kezdetén

A sikeres emberek apró titkait, amelyek átlagon felüli teljesítményük kulcsát is jelenthetik, már elárultuk Önöknek - mindannyian korán kelők. Világossá vált számunkra, hogy jóval többre képes az ember, ha korán és koncentráltan indítja mindennapjait. Ennek ellenére nem mindig könnyű felkelni, és motiválni önmagunkat, mert bizony vannak napok, amelyeket egyszerűen csak aludnánk. Ezek ellen az időszakok ellen nincs mit tenni, de legyenek ezek a napok a ritka kivételek! Most adunk pár tippet, hogyan tarthatja legkönnyebben az irányítást a markában.


1. Esténként feküdjön le időben! A teste alvás közben regenerálja magát egy kimerítő napot követően, így tehát a kevés alvás nem megoldás. Próbálja meg fordítva és inkább korábban feküdjön le, hogy reggel időben kelhessen!

2. Tervezze meg következő napját! Egy sikeres nap már előző este elkezdődik. Ha pontosan tudja, hogy milyen feladatok várnak Önre másnap, elalvás közben már tervezgethet, keresheti a megfelelő utakat a cél eléréséhez, így reggel motiváltan és felkészülten kelhet.

3. Mindig ugyan abban az időben feküdjön le és keljen fel! Észrevette már, hogy egy hétvégi hosszú alvást követően hátfőn reggel nehezebben indul a nap? Szervezete bioritmusát könnyen felboríthatják ezek a kilengések. Ha lehetséges tartsa a heti ritmusát hétvégén is, így nem zökken ki szervezete a megszokott biociklusából!

4. Állítson be kellemes ébresztést magának! Kifejezetten zavarja a hangos ébresztő, a kellemetlen csangőhangok! A 21. századi technológia lehetővé teszi, hogy telefonja, vagy rádiós ébresztője úgy keltse Önt legszebb álmából, hogy napja ne bosszúsan és kedveszegetten kezdődjön.

5. Frissítse fel vérkeringését! Reggelente, lehetőség szerint engedjen be szobájába friss levegőt és egy kis fényt, mozgassa át izmait! Menjen el a friss reggeleken futni! Mindegy milyen mozgást választ, a lényeg, hogy rögtön a felkelést követően, amint lehet, kezdjen el mozogni, sportolni.

6. Ne tusoljon forró vízzel! Teljes erőbedobással akar kezdeni, nem megint elaludni. Természetesen nem mindenki szereti a hideg zuhanyt, de ennek ellenére ne legyen fürdője szauna! A legjobb, ha a víz nem melegebb a testhőmérsékleténél!


7. Ne feledje a reggelit!  Testének szüksége van energiapótlásra az alvási periódust követően, hogy megbirkózzon a napi kihívásokkal. Ezt soha ne feledje el!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése